Tegnap este kerül megrendezésre a világ egyik legnívósabb zenei díjátadója – a Billboard – ahol megtörtént a lehetetlen: a párizsi Balmain divatház kreatív igazgatója, Oliver Rousteing a vörös szőnyegre lépve, Kendall Jenner és Jourdan Dunn társaságában meghökkentette a közönséget. Ugyanis mindannyian Balmain x H&M ruhákat viseletek, megcsillantva evvel a közös kollekció első és legújabb darabjait. A közösségi médiában pedig már megjelent a H&M és a Balmain szerelemgyerekeként definiálható #HMBalmain nevű hashtag, amely egységes mozgalomba hívta a két márka hű rajongóit.
Oliver Rousteing elmondta, hogy eltökélt célja nem más, mint hogy a saját generációjához szóljon, tervezőként ezt az elsődleges és fő célja. Oliver elmondta, hogy a H&M egy olyan különleges lehetőséget ajánlott számára, melynek keretein belül elkalauzolhat minden „földi halandót” a Balmain világmárka csodálatos világába, lehetőséget biztosítva evvel arra, hogy az álom részesei lehessenek, közösen megalkotva a globális #HMBalmaination-t, ami nem más, mint az összetartozás szimbóluma egy hashtag segítségével. Oliver úgy nyilatkozott, hogy az együttműködés számára roppant természetesnek tűnt, ugyanis szerinte a H&M egy olyan világméretű és nívó márka, amelyhez mindenki kötődik egy kicsit.
Az 1945-ben alapított Balmain cég mindig is hű maradt alapítója víziójához, mely szerint mindenki számára energiát, élvezetet, szabadságot és szórakozást biztosít. Rousteing a divatház számára egy kézzel meg nem fogható, különleges és egyedi egyéniséget hozott létre, mellyel tiszteli a divat hagyományait, de közben mégis csak az adott pillanatnak él. A kissé csábító és popos megjelenés az egész H&M-el való együttműködés szerves és nagyon is természetes része volt.
A kollekció november 5-én kerül az üzletekbe, és mind női,
mind férfiruhákat felvonultat.
Készen állsz? #HMBalmaination
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: